Lördag

Vaknade först kring 9 av att mamma och pappa sprang runt som galningar i huset men lyckades somna om, men sen kommer dom båda in i mitt rum 10 med tusen frågor, pappa undrade bland annat vilken tandborste som var min, ja vet egentligen inte varför för jag lyssnade inte så mycket ;P Mamma började leta efter ett halsband hon ville låna men hon verkade veta exakt vilket hon ville ha för hon gick direkt till trädet och tog ner ett :P Sen fråga hon om hon fick låna min svarta sjal (halsduk) och nog fick hon de. Skönt blev det då dom gick ut, släckte igen och var tysta för då somnade jag om och vaknade kvart över 12, sköööönt med sovmorgon ;)

Ikväll blir det fest för att fira Emma som fyller 18, grattis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0