Kvällen

For och hämtade upp dom och vi begav oss till munksund där det blev mycket surr men även lite matte hjälp, tror jag har fattat nu, eller är det x så blir det 1 och är det inget x så kan man bara skriva 0, det är bara så det är och man behöver inte förstå vart det far eller något det bara är så, punkt slut. Mig gör det inget eftersom det blev bara en sak mindre att lära sig :P

Nu ska jag iaf lösa talen och se så det blir rätt samtidigt som jag har tänkt se csi.

Imorgon blir det att fara till skolan sen efter det ska jag till munkis igen och hälsa på där, tar även med matten om det nu skulle vara som så att allting inte har fastnat, men ska även säga hejdå eftersom dom åker imorgon.

Men nu väntar matte och tv, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0