Jobb

Jessica ringde för ett tag sen och frågade om jag ville jobba på söndag och jag var väldigt snabb med att tacka ja, sen kom jag på att jag är i fjällen i helgen. Men det löste jag, ringde först mamma, vi klurade lite, hon sa även att hon skulle bjuda mig på nå ställe här hemma om jag ville stanna hemma, sen ringde jag pappa och frågade om jag fick ta hans bil hem på lördagen efter julbordet, han funderade lite eftersom det innebar att han måste åka över piteå på söndag för att hämta bilen och sen fara till umeå vilket betyder omväg, men efter lite betänketid så gick han med på det och jag kunde tacka ja till jobb. Ska bli skönt att äntligen få jobba igen, dom har ju inte precis ringt så många gånger..
Synd bara för Amanda då jag dragit med hon, men hon var okej med det ändå :) Vi har ju ändå fredag och hela lördag på oss i fjällen så : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0