Inte planerat!

Dagen har verkligen inte gått som jag planerade. Gick upp 7 för att jag tänkte fara till skolan, men ja mådde lite konstigt och var helt slut så jag sket i den och tänkte att jag fara på matten istället klockan 12 så jag gick tillbaka till sängen efter min dusch. Ställde klockan på 11 och somnade om, sen vaknade jag och kände mig utvilad och låg bara och väntade på att klockan skulle ringa, men det gjorde den aldrig så jag tog mobilen och kollade vad klockan var och till min stora förvåning var den 14.05. Vad hände där? Då upptäckte jag att jag aldrig startat larmet, jag bara ställde det :P 
Kändes dumt att missa matten men ja får fara imorgon och göra provet på fredag istället, det gör inget :)

Nu ska jag gå och plugga vidare på allt annat, har fortfarande kvar lite motivation till det så det är bäst att passa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0