Inte länge kvar nu

For på matten och satt där och pluggade och helt plötsligt var klockan nästan 4 så jag tog mitt pick och pack och for hem! På vägen hem var jag en riktig trafikfara, antingen är det fel på rutan eller på vindrutetorkarna för man ser inte ut då man har igång dom, nästan bättre att bara låta det regna.. Nästan. Så jag fick chansa lite att jag låg bra till i min fil men de gick bra, jag kom hem utan skador och om det regnar imorrn tar jag nog inte ut pärlan. Eller så kollar jag om det är vindrutetorkarna och fixar de? Bra fråga..

Aja, funderar på att fortsätta räkna nu och om jag gör klart allt idag så kanske jag kan göra provet imorgon och sen aldrig mer tänka på matte C i hela mitt liv. Hur skönt hade inte det varit? Gör nog annars provet på fredag och då måste man ju nästan fira i helgen, synd bara att man ska sitta i fjällen då, men nästa helg kanske ;P

Hahah, ska sluta svamla nu och gå från datorn, har inte tid, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0