Gårdagen

Sen sist så har det hänt mycket. Det började med att jag slöade, duschade, fixade frillan och sen hämtade jag upp Amanda och vi for till ica, var meningen att vi skulle handla kyckling och potatissallad till middag men dom hade inget av det så det slutade med max. Vi for tillbaka till Amanda, åt, började göra oss klara och började dricka och efter ett tag kom även Nina och gjorde oss sällskap, vi satt och surrade och hade jätte trevligt och kring halv 8 hämtade vi upp Jossan och begav oss till Emma. Där var det också väldigt trevligt men jag kände att jag inte orkade fara ut så det blev hemfärd istället, väldigt skönt då jag vaknade :) Skönt att vakna utvilad och så.

Idag har jag hunnit hämta bilen och sen inte så mycket mer, nu hade jag tänkt hoppa i duschen och fräscha till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0