Fredag

Idag sitter jag återigen på skolan, mattesnillet (Tobias) har just varit och haft genomgång med mig och nu kan jag ju faktiskt förstå hur en kurva ser ut bara genom att titta på ekvationen, hur bra är inte det? Men frågan är ju egentligen kommer det vara glömt imorgon? Kanske det, mycket möjligt!

Jessica slutar mellan halv 12 och 12 idag, då åker vi och hämtar barnen, far och handlar vin och annat för här dricker man tydligen vin så tidigt som möjligt på fredagar :P Sen ikväll blir det pizza hut, idol och mys!

Imorgon blir det att titta på Linneas träning och sen ska vi och göra stan, Jimmy Choo släpper ju sin kollektion där imorgon så det kan bli kul ;> Efter det blir det kanske till och med en bastu, inte illa! Ska även försöka hinna träffa Pontusi helgen, annars får jag ta det på måndag el. tisdag.

Aja, ska forstätta med matten nu, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0