Ett under

Igår blev det att fara till Gugge och festa med dom, väldigt längesen man träffade många av dom som var där, var trevligt där och sen blev det utgång på statt där det var mycket trevligare igår än i fredags, var stor skillnad! Ett tag innan dom stängde gick jag och Emma för att hämta ut jackorna så vi skulle slippa stå i kön och sen gick vi till adana och köpte med oss mat till henne. Blev även som så att jag sov där och vi vaknade halv 3 idag, hur fan gick det till kan man ju fråga sig men skönt var det :P
Sen att jag då dessutom inte var bakis idag heller måste vara ett under, ja kanske är tillbaka till mitt gamla jag som aldrig blev bakis. Näe, tror jag knappast, blir säkert bakis nästa gång :P

Ska lägga upp bilder sen idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0