: )

Startade en tvättmaskin och det blev inte så mycket plugg, har istället suttit och letat julklappar och jag har några olika alternativ till mamma och pappa, och till N&L har jag ju som redan bestämt mig, och efter det är det ingen mer att ge till så då var det nästan klart, måste bara inhandla allt :) Känns skönt att ha allt klart en månad innan för en gångs skull, men ja var nog ute i ganska bra tid förra året också.

Nu ska jag nog snart försöka sova, blir en lång dag imorgon. Ska vara på Idas salong klockan 9, då blir det att färga slingan, kanske färga utväxten och toppa håret, ska bli skönt, jag längtar! 
Från då det är klart till kvart över 4 vet jag inte vad som händer, men sen kvart över 4 ska jag möta Jossan på korpen för då ska vi på step och sen core, kul att pröva nå nytt för jag vet inte om jag någonsin varit på step, kanske har prövat förr i tiden då jag tränade på step in eller något men inte kommer jag ihåg sånt :P
Sen på kvällen får jag se vad som händer, men det lutar mot idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0