Dagen

For till skolan enbart för att få några frågor vi skulle svara på av vikarien (våran vanliga har ny fått barn), men vi fick själv välja om vi ville sitta kvar och göra dom eller fara men hon skulle inte vara kvar på lektionen så jag for efter ett tag :P 
Svängde förbi ica och handlade lite till middagen ikväll och sen begav jag mig till munksund. Min kusin var till stor hjälp, ska kolla på lite av det ikväll och se så allt blir bra :)

Sen så följde jag min moster och skjutsade min kusin och mina kusinbarn till kallax eftersom dom skulle flyga hem, var lite sällskap i bilen :)

Nu ska jag iaf lägga mig och se lite tv och inte göra något för det har varit full rulle hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0