Dag 1

Skrev just ett inlägg men det försvann för jag blev utloggad från internet så nu får jag göra ett nytt försök.

Vi landade kring 12 och jag och Ida begav oss upp till skycity för att äta lunch innan vi tog bussen in till stan. Vi irrade omkring och letade ett ställe som inte gick så bra och mer tänker jag inte gå in på det ;P

Kring halv 3 tog jag tunnelbanan till farsta där min kusin kom och hämtade upp mig och sen begav vi oss till stallet för att Linnea skulle rida.

Ikväll har jag varit barnvakt och hundvakt, men barnen sover nu, tror jag då iaf. Ska snart gå ner och bädda min säng, lägga mig och se dh och bara mysa :)

Får se hur mycket det blir att uppdatera i veckan, tog ju med min dator så det skulle bli lätt att göra allt sånt eftersom Jessica sa att dom hade trådlöst i huset men då jag kom fram visade det sig att dom hade mobilt så det blev lite skillnad. Kommer ju visserligen uppdatera, är ju bara att ta deras datorn men vi får se :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej jag är inte med i något, har inte ens blivit erbjuden jobbgarantin, vilket jag tkr är lite konstigt! Och inga pengar från försäkringskassan heller... Inga pengar överhuvudtaget!!

2009-11-10 @ 21:48:17
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Du som att det blir och ojj vad jag ser fra emot det ;)

2009-11-10 @ 22:30:56
URL: http://annawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0