Bort gjort

Äntligen hemma! Började med att jag for till skolan och var där mellan 10 och 12, det gick ju bra i början men sen blev jag arg och less så jag for, det är verkligen så lätt att hata matte c! 

Blev att luncha med mamma efter det så då blev man lite gladare, och sen blev det banken, posten och till sist bibbland. Sånna där ärenden man måste göra men som egentligen är tråkiga att göra.
Har även varit förbi ica och inhandlat lite glögg och lite ingredienser till mjuk pepparkaka eftersom Plupp kanske ska komma förbi sen och fixa våran dimmer eftersom ingen verkar få till den från min familj och då lovade jag att bjuda på det så det är bäst jag håller min del :D

Men nu blir det vila en timma, hejs : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0