Bakning

Jag har bakat hela kvällen! Johan skrev och frågade om jag hade nå fika hemma och jag svarade att jag självklart hade det och till svar fick jag att han skulle kanske komma förbi och fika ikväll. Jag fick lite halv panik för jag hade ju bara fruset fika, inge färskt så jag drog igång och bakade och nu, några timmar senare har jag bakat 7 sorter och alla utom knäck kakorna ser bra ut, har inte smakat något men jag tror allt smakar bra. Ska vänta med att smaka tills imorgon då finfrämmandet kommer :D 
Men det blir även mer bakning imorgon, på schemat står det lussebullar, kokosrutor med kladdkaka och hallongrottor. Bara jag har kvar tagget så, kan mycket väl bli som så att jag skjuter upp det.

Jag skrev ju tidigare att jag är ensammen hemma och det är ju helt okej, förutom att jag tycker inte om att sova ensammen i huset, är lite mörkrädd ;) Men det brukar funka ändå : )

Ska kolla igenom lite matte nu och se om jag måste på skolan imorgon eller om jag klarar av att sitta hemma och plugga istället : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0