Arlanda

Vi satt i soffan hemma i Stortorp då Jonas kom på den smarta iden att kolla om det var nå trafikköer eller något i sthlm eftersom att presidenten i Ryssland kom till sthlm igår och då hade dom stängt av e4an och alla på och avfarter, och självklart såg vi att han skulle hem idag så det skulle bli lite avstängt och det kunde bli svårare att ta sig fram mellan 16.30 och 21 så vi fick lite panik. Var meningen att vi skulle åka 7 men då vi läste det tog vi allt och for så vi for kring 6 istället. Självklart mötte vi inte precis några köer och vi var här 10 i 7 så nu har jag varit här i över en timma. Jessica höll mig sällskap till halv 8 och sen har jag suttit själv men jag blev så less så nu köpte jag en halvtimmas internet tid bara för att fördriva tiden, får nog ändå gå på planet om en halvtimma.

Nu är boendet i hemavan bokat över nyår, blir som så att jag och Amanda bor på ett vandrarhem, kommer bli skit kul! 

Och nu hade jag inget mer att skriva så vi hörs då jag kommit hem till P-town, någon gång efter 11. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0