ååååh

Att det ska va så jävla svårt. Man kan sitta hemma/på skolan och räkna hur mycket som helst och det går skit bra, men då dagen kommer då man sitter i klassrummet och får provet framför sig då går det skit dåligt. Hur fan räknar man ut största möjliga volymen på en kon utan att veta någonting om den? Och hur fan ska jag veta hur stor area en av tomterna kan ha utan att veta någonting om dom? Helt sjuka frågor säger jag bara! Känns inte alls bra, men förhoppningsvis gick alla dom där första frågorna bra, och förhoppningsvis gick dom där cp frågorna bra också, så förhoppningsvis klarade jag det, bäst och tänka positivt men det känns inte så bra...

Aja, meddelar resultatet så fort jag får veta, så ni vet om ni ska sörja eller glädjas med mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0