You are my sweetest downfall

Dagen började ju lite sådär med tanke på att jag gick upp en timme förtidigt, minst, och sen att det regnade var ju inte heller så kul. Men vi for iaf och tränade kvart över 7 och det började med att vi gick i 10 min, sen gick vi in i gymmet där vi träffade mammas chef som var hur snäll som helst idag. Han erbjöd mig hans massage idag, och ingen blev lyckligare än jag! Så vi tränade till 8 sen gick jag och fick en halvtimmes rygg&nack massage, det var grymt skönt kan jag lova! Gjorde visserligen lite ont då hon hittade knutar som hon tryckte ut men det är ju ändå som en skön smärta :P Sen då halvtimmen var klar gick jag ut och tränade igen, var inte alls sugen på att börja om då, man blev ju som trött, men jag hade ju inte hunnit klart allt så det var bara att fortsätta.
Det blev iaf så att jag tränade till halv 10, hade inte tänkt träna en timme till men eftersom det regnade tänkte jag vara snäll med mamma och vänta tills hennes massage var klar så hon slapp gå till jobbet.

Kom ju då hem för ett litet tag sen, ska gå och duscha nu, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0