Vilken miss

Ställde som vanligt klockan på 10 i 6 imorse för att stiga pp 10 över för att äta frukost och fara och träna med mamma, men då jag kom upp idag var det inte riktigt samma. Normalt brukar hon vara nästan klar, jag brukar äta en macka och sen brukar vi fara, men idag hade hon just gått upp och gick omkring i nattlinne. Jag var ju tvungen fråga hon varför hon inte var klar och då sa hon att hon har ju massage idag så vi ska ju inte fara förens kvar över 7, och just då hon säger det kommer jag ju också på det för hon påminde mig igår men det är ju ingen ide att gå och lägga sig nu igen så jag passar på att koka ägg till min frukostmacka som jag normalt inte hinner på en träningsdag ;P

Senare idag, kring 1 eller så ska jag nog till stan med Jimmy och titta på en slips och så till balen, får se vad som mer dyker upp en regning tisdag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0