Trasig dator

Nu ska jag gå och borsta tänderna sen lägga mig i sängen och fortsätta se CSI. Måste även hämta pappas dator och se om jag får igång den, han har bett mig lämna in den för den funkar inte men det känns som bäst att ha prövat själv också så man kan säga helt säkert att den bara inte startar :P

Imorgon blir det träning, hem, duscha, in till stan, hälsa på Linnea medans mamma hade nån visning och vad det var, hem igen, vänta på posten och sen får jag se. Fast om det verkar bli fint väder kanske jag tar med mig cykeln och cyklar hem från träningen istället, det är ju lika bra så slipper jag köra runt massa. Men om jag inte har bilen kan jag inte lämna in datorn eller fara förbi korpen och förnya mitt träningskort som går ut, fast om jag inte tar bilen så får mamma bara gå och fylla på det efter jobbet och så får jag ara med datorn på eftermiddagen. 
Skulle även behöva beställa tid på Parelle, tror jag ska ta någon slags ansiktsbehandlig, men det skulle även vara skönt med en helkroppsmassage. Äh, jag måste nog fundera ett tag till :P

Hade även tänkt hinna sola imorgon om solen skiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0