Tisdag

For in med bilen till mamma kring halv 6 och medans hon hade en värdering passade jag på att springa upp till Linnea där även Sabina och Johanna var. Fick även ett varmt välkomnande av tre hundar som som springades mot en :P
Linnea gjorde även en matlåda åt mig. Eftersom hon var less på spagetti och köttfärssås och jag har inte ätit det på hur länge som helst så blev jag väldigt glad för den, synd bara att jag glömde den :P Ska och hämta den imorgon på morgonen efter träningen och då kanske jag passar på att se oth hos henne, jag längtar!

Sen läste jag i Lisas blogg att dom åt grönsaker och dipp för nån dag sen, kanske till och med igår, och jag blev väldigt sugen på det, men isåfall måste jag fara och handla och det kändes jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de var riktigt gott :)

2009-05-13 @ 16:42:05
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0