Strass

Efter systemet for jag förbi min moster och morbror för jag skulle låna hem nå strassmycken av henne som jag kanske ska ha på balen, blev även så jag lånade hem ett pärlhalsband. Men det blir väl att pröva det nästa vecka då jag och mamma ska fixa klänningen.
Efter det for jag till ica och handlade lite tillbehör till kvällens middag och frukost till imorgon sen ringde Ida L och sa att hon Sanna och Rebecca skulle äta lunch för jag hade bett dom ringa isåfall, så jag for och åt med dom på Ekbergs. Det blev en pastasallad och faktiskt var god, är inte så mycket för pastasallader men den funkade helt ok!
Sen sprang jag och Ida på stan en snabbis och nu har jag kommit mig hem. Funderar på att se lite tv och sen hoppa i duschen, så får jag se vad det blir ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0