Storm

Det har inte alls varit lätt att sova inatt. Kunde inte somna igår då det stormade och levde om så mycket, sen halv 3 gick strömmen så då gjorde jag dagens goda gärning. Jag kom på att mammas väckarklocka säkert hade blivit avstängd så jag ställde larmet på min mobil och gick med den till henne så hon skulle ta sig upp.
Sen så somnade jag inte direkt efter det precis, och mamma kom in kring halv 8, vet inte vad hon sa men ja fick tillbaka telefonen och så, sen så vaknade jag 10 igen men bara för att somna om till 11. Känns som att det inte är något vits att vara vaken, man kan ju inte precis vara ute eller något. Eller joo, om man vill blåsa bort :P

Aja, nu har jag inget mer att skriva och sen väntar frukosten på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0