Stan

Började med att jag for in till af och träffade min nya handledare, som ändå ska bli mammaledig om 1-2 veckor så då får jag en ny igen, tycker inte om då dom ska hålla på att tjorva sådär mycket, det gav ju inget att jag for dit och träffade hon idag för att snart träffa en ny. Hursomhelst så fick vi inte så mycket sagt, tyckte om min förra mycket bättre, synd bara att hon gick i pension =/

Efter vårat möte for jag och lunchade med mamma och hennes jobb, sen for jag till banken och satte in lite pengar och tillsist förbi ica.

Sen så var det även en människa som kolat av mitt i stan. Det stod två ambulanser och höll på med hjärt och lungräddning på en man, det var iaf så det såg ut. Sen medans jag var på banken for en iväg med blåljusen så förhoppningsvis klarade han sig, men det får vi läsa i tidningen imorgon.
Nu ska jag gå och se om det finns något vettigt att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0