Stan

Efter middagen var det tänkt att jag skulle åka in med mamma till stan och fara till  Ida medans hon hade sin visning men hon hade missuppfattat det så jag fick sitta i bilen medans hon hade sin visning, och sen visade det sig att Ida och dom ändå var i LIF och att hon glömt säga det till mig så det var då lika bra.
Efter mammas visning skulle jag bara snabbt springa på glitter men det blev lite mer affärer. Tyvärr hittade jag inga blommor där, dom var lite för stora så jag skiter nog i det, men då sa mamma att hon hade nå hemma sen hennes bröllop men det var som inte heller vad jag tänkt mig så det blir nog inget av den heller, fick visserligen klippa sönder den och göra vad jag ville men neee...
Sen hann vi även på JC där mamma bjöd på en klänning och 6 par sockar, inte helt fel ;) Tack snälla mamma. Vi gick även på lite andra affärer och sen gick vi till hm där jag köpte ett hårspray och ett par shorts för halva priset. Sen innan vi skulle fara gick vi och köpte glass, däremot var min kula isig, så jag blev inte alls nöjd. Sen var hon inte så bra på att göra glassarna :P

Har även prövat fickparkera och det gick åt helvete, haha, men ja fick mig ett gott skratt, men det slutade med att jag ställde mig längst fram där det inte ens var en parkering.

Sen hörde jag världens dummaste kommentar idag, kanske bjuder på den sen men en av dom som sa det läser min blogg och ja vet inte om jag vill vara så elak just för tillfället, men det kommer nog sen. Men då fick både jag och mamma oss ett gott skratt.

Bjuder på lite bilder sen på mina nya kläder, och på mina skor. Och på tal om dom så ska jag nog gå lite i dom nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0