Stan

For och mötte Ömme i stan och vi gick och köpte ett par skor åt han som var vårat mål för dagen. Sen gick vi och lunchade, hittade en jacka åt han, ett armband ochs en åt vi en glass. Men även jag har köpt handskar till balen och imorgon blir det nog stan med Jimmy och kolla efter en slips och så, eller kanske någon annan dag i veckan. Sen då vi var klara på stan gick jag upp och hälsade på Linnea och Doris ett tag, sen kom Sabina och Linnea bjöd på fika och sen då jag suttit där tillräckligt länge och gruvat mig för vädret så tog jag cykeln och cyklade hem ;) Däremot är det något fel på min ena växel, tror något hände med den då jag och Jens cyklade omkull men pappa får titta på det i helgen.

Har även fått lite besked om frillan och så idag, tror även vi ska prov göra den nu någon dag snart så man får se hur länge den tar att göra och se om den blir bra, kanske ändrar mig annars, vill ju inte ha något som tar allt för länge att göra. Jag har ju som bestämt mig för en men jag ska nog leta vidare också så man inte blir helt på ruta ett om det skulle bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0