Söndag

Igår började kvällen med att Jessica och Anna kom hit, vi gjorde oss klara och började dricka och sen kvart över 4 kom Mallan och Krille och hämtade upp oss och då begav vi oss till Fällfors. Vi såg lite bilar men vi orkade inte stanna till slutet så vi bestämde oss för att fara förbi mig ett tag och sen begav vi oss in till stan.
I stan var det fullt med folk, vi körde runt ett litet tag sen gick vi upp till Plupp och festade med dom, det var väldigt trevligt där! Ska lägga upp lite bilder på ett tag. Sen så försvann Jewi och Anwi så jag skulle gå in på pentan med Jossan även fast jag egentligen inte var så sugen men då ringde just Anna då vi skulle ställa oss i kön så jag sket i rytet ;)

Kvällen var iaf riktigt riktigt trevlig, hade kunnat sluta på ett annat sätt men i överlag så hade jag riktigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0