Sömnlös

Somnade strax efter 4, hade tänkt vara vaken men jag orkade inte ligga utan att ha något att göra i 2 timmar, och det gick ändå bra att stiga upp så :)
Efter träningen har jag hunnit vara på både coop och ica, har även hunnit äta en macka och nu tänkte jag hoppa i duschen.
Har även hunnit vara på korpen och fått mig en tid där idag klockan 11, ska se om dom kan lösa mitt problem med vad jag har för utslag eller vad det är under näsan. Jag blir galen av att ha det, för ena dagen kan det se ganska bra ut som att det ska försvinna och andra dagen kan det vara värre. Så det vore bra om dom hade en lösning.
Då jag har varit klart där ska jag fara till min moster och sola, har inte ro nog i kroppen att sitta här med alla getingar, det går bara inte! Får bara hoppas att solen är kvar tills dess, dom har ju lovat moln och kanske nån regnskur också.

Sen så måste jag ju föresten säga grattis till mig själv för idag går min prövotid ut. Så nu ska jag köra fooort, haha, nee, nu ljög jag. Jag hade däremot tänkt börja leva efter Idas filosofi, om man inte har brottom kan man lika gärna hålla hastigheten, och hon har så rätt med den egentligen, men det är ju så tråkigt att ligga och köra i 50 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0