Schysst kompis

Vaknade i morse av att telefonen ringde, jag var super trött och hann som bara se att det var pappa och att klockan var 06 någonting, men jag svarade ju och så men jag orkade knappt prata  eller lyssna på vad han ville. Hur som helst, enda anledningen till att han ringde och väckte mig 06.33 var för att jag var tvungen göra han en tjänst. Jag var tvungen ringa från våran hemtelefon och betala hans blocketanons. Men hallå, halv 7 på morgonen ? Han hade ju faktiskt kunnat ringa mamma och be hon göra det eftersom hon var vaken, men neeej, ring din dotter som sover, det är ju roligare.

Aja, efter det blev jag lite grinig och halv pigg men jag lyckades ändå somna om efter väldigt mycket vridande i sängen och nu har jag tänkt börja göra mig klar för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0