Rand

Har just legat ute och solat i två timmar men nu blev jag less för det var två flugor som har flygit runt mig i minst en timme och jag vet inte hur många gånger jag har viftat bort dom. Men hur som helst, var ju självklart väldigt nyfiken om jag fått någon färg nu då jag kom in och joo, nog har jag fått en rand, perfekt eftersom jag kände att jag låg lite efter dom andra som har börjat sola solarium för balen, men för hoppningsvis blir det lite bättre för mig idag.
Nu hade jag iaf tänkt invänta posten bara för att se om mitt schema har kommit, vilket det säkert inte har, göra lunch och sen ta en cykeltur till Ida för att fortsätta sola där, skönt med sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0