Onsdag

Har varit och tränat och sen har jag även hunnit vara och handla, och idag tog jag till och med en vagn även fast jag inte gillar att köra den då jag är själv. Men tanken av att gå och bära korgen stod jag inte ut med så det fick bli en sån där vagn som bara har halva utrymmet av en hel, och skönt var det !

Ska och lämna bilen till mamma på typ en halvtimme, sen skjutsar hon hem mig och då ska jag laga lite mat för nerfrysning. Jag har lite framförhållning och tänker på sommaren, kan vara bra att ha några matlådor i frysen för dagar då man kanske inte har något i kylen eller några rester. Väldigt lätt att bara ta något ur frysen istället för att börja stress göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0