Munkis

Efter vi varit och tittat på husvagnen skulle vi bara fara förbi min moster och morbror en snabbis och dricka kaffe men det blev lite ändrat då vi kom dit. Dom bjöd på grogg och vin så det blev att stanna betydligt längre. Jag hade visserligen inga planer så mig gjorde det inget, och jag kunde ändå fara om jag ville så. men där kring 10 blev jag less och for till norrstrand där bland annat Jossan, Emma, Issa m.m var. Vi spelade lite fotboll och satt och pratade tills mina föräldrar ringde och ville hem.
Så nu har vi nyss kommit oss till öjebyn och nu ligger jag i min säng, det ska bli skönt att sova.

Vi hann även tagga upp för Brännbollsyran i Umeå men det blir nog ändå inget för min och Jossans del, för det var som bara Ante som kunde av killarna också. Dom andra hade redan massa planer och sånt, så vi skiter nog i det och kanske drar en fest här hemma istället. Är ju faktiskt bjuden till havs imorgon : )

Kommentarer
Postat av: jossan

jaa, he kan bli lite svårt ^^ men brukar ju bli roligt iallfall ;D

2009-05-30 @ 00:58:02
URL: http://jossesandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0