Moln

Glömde ju säga att jag ska ju jobba med Jerkan i sommar, hur bra är inte det? Känns bra att ha någon man känner och umgås med där, då är det lätt att bara ringa och fråga hon om jag har några funderingar ;) Visserligen så ska hon va på blå då jag är på röd och då jag går till blå ska hon vara på röd. Men hon hade träffat hon som gör schemat i sommar och då tyckte hon det lät som att jag skulle få jobba hela sommaren, och det är positivt. Sen så ska jag även få jobba med Jessica A som jag också känner, visserligen var det nog bara då jag var på blå men det gör ingenting, men jag tror det blir en toppen sommar om man bara tänker på jobbet. Det blir den säkert annars också men allt med jobbet ser väldigt positivt ut just nu!

Har iaf städat klart insidan på bilen nu, och den var gode så skitig.

Nu ska jag börja göra mig nån sorts middag, tror det blir pytt i panna idag om jag inte hittar något annat och ändrar mig.


Kommentarer
Postat av: Jess

Hoho! Nu har Jesse A också hittat hit ;) Men! Tänkte bara säga att om du är på blå när Jessica är på röd och tvärtom, så får du då jobba med mig hela sommaren ;) För jag ska vara på blå när hon inte är där och så! Hah ja du fattar :) Det blir nice!

2009-05-22 @ 21:38:19
URL: http://soil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0