Mekaniker

Då jag och mamma skulle fara imorse så gick det inte så bra för oss att få fast cykelstället för vi hittade ingen insektsnyckel så vi fick fara utan min cykel, men då jag kom hem ringde jag pappa och frågade vart han hade dom och han sa att den antingen låg på svetsen eller i mammas bagagelucka, och just då han sa det klickade det för mig att vi hade den förvarad där hela förra sommaren så man skulle veta vart den var varje gång man behövde cykelstället. För det är ju inte det lättaste att hitta något i vårat garage om man inte vet precis vart det ligger :P

Så jag fixade cykelstället, sen kom jag på att en skruv hade släppt från pakethållaren så den levde om massor så då skulle jag bara snabbt hitta en och fixa det också och det var ju kanske inte det lättaste, men det gick bra ändå, hittade en bra en efter ett tag. På vägen hem slog det mig dock att jag var nog en mekaniker i förra livet, iaf en cykelmekaniker, haha ;P Vet inte om jag tror att jag haft ett tidigare liv men om det vore så så var jag nog det :P

Hade snart tänkt gå ut och sätta mig i solen och vila lite där ute, skönt! Jag hoppas bara det blir en flug/geting/spindel fri dag idag, det är bara att hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0