Lock

Mamma for in med pappas dator efter hon slutat jobba och sen då hon kom hem sa hon att han hade ungefär bara tagit ut batteriet och sen stoppat in det igen så funkade den :P
Efter vi ätit middag for jag förbi Ida L där även Jessica var, dom höll på att färga hennes hår och sen prövade vi lite olika till min balfrisyr. Hade hittat en bild på nån som hade en slags fläta i luggen som jag också velat ha men vi kunde inte komma på vad det var för fläta och vi fick det inte att se likadant ut så vi sket i den. Blir iaf att ha det bakåt och locka håret, sätta i några pärlor och kanske nån blomma eller något, hade tänkt fara in till glitter nån dag och kolla. Jag vet att dom har vita blommor men jag kommer inte riktigt ihåg hur dom såg ut och så, storleken på dom måste ju vara bra också.

Efter allt hårgrejs var klart for jag och Jessica hem till henne och gjorde klämmackor och sen blev vi upphämtade av Tom och Petrus. Vi for vidare till där dom andra var, vi spelade lite fotboll och sen for vi hem.

Ligger iaf i sängen med pappas dator, blir att ha den hela veckan nu, grymt skönt! Väntar på att CSI ska börja, jag missade ju dock det nya avsnittet idag, får vänta till nästa söndag, som vanligt. Sen ska det bli jävligt skönt att sova. Hoppas bara det blir sol imorgon också, då blir det att sola och ta sig en cykeltur. Skulle även behöva sola ryggen och så men det är så blött att ligga i gräset, eller det var blött i gräset idag så jag är inte så sugen på att ligga där, men man måste väl offra sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0