Kvällen

Det började med att Anna kom hit kring 5 och ingen av oss hade ätit middag så vi begav oss till äljest för att få oss lite mat. Då vi väl var där kom Jessica och Rebbi förbi och det blev prat om att fara till lule och käka en glass på donken, så vi lämnade av Rebban och begav oss och efter glassen for vi hem till pite igen.
Vi for in till stan och träffade massa folk, gled lite och sånt och nu har jag kommit hem för typ en timme sen. Imorgon kring 12 ska jag och Anna till lule ett tag, sen kring 4 bär det av till Fällfors för att se lite bil och sen fortsätter väl festen i pite då det slutar.  Hade dock tänkt lägga mig nu, är grymt trött pga att jag har sovit så jävla oroligt inatt och varit halv vaken sen halv 6 för att invänta svar av Johan. Så nu är det bara att sova så man är utvilad imorgon. Dom andra for och skulle se film men jag skippade det!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0