Kvällen

Ida kom och hämtade mig och jag följde hon till Lif för hon skulle byta bil. Vi stannade där ett tag och sen for vi hem.

Nyss medans jag var på toan ropade mamma att igelkotten var på gården igen så jag sprang dit men den hade hunnit försvinna, den var redan i slutet av våran gård påväg till grannens då hon ropade så. Jag sprang efter för att se om jag såg den men nejdå, inte det. Men det kommer nog snart tillbaka igen, våran lilla huskotte.

Träning imorgon, sen ska jag på coop och ica för att inhandla lite grejer till middagen, hade tänkt göra någon slags sommarkycklingsallad, med bland annat jordgubbar och sånt med gott bröd. Får bara hoppas att det lyckas ;D Sen blir det kanske bowling, och kanske fotboll, får se om jag hinner med fotbollen :P

Får se om jag orkar vara vaken till CSI, men det brukar jag alltid så, men det är ju över en halvtimme kvar och jag orkar typ inte se det som är före :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0