Kvällen

Efter middagen kom två av mina favorit pojkar och hämtade upp mig och vi for och såg då Öjebyn spelade match på LF arena, som dom tyvärr förlorade men det skyller vi på domaren!
Efter matchen var slut var vi och gled i stan, vi hann förbi Koffa ett tag och sen for vi till max för att äta där vi spenderade iaf 1 timme, kanske nästan 2, jag vet inte riktigt.
Då vi var klara där for vi bara ut och kollade lite i stan men då blev Ante sugen på en lyxshake så då återvände vi till max bara för att få veta att glassmaskinen var slut så då for vi hem, och nu sitter jag här.
Har just borstat tänderna ska bara ta bort sminket och sen väntar sängen. Jag hoppas det är soligt imorgon så man kan sola lite, så länge inte alla flugor är kvar :P haha, men godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0