Kvällen

Kring 7 for jag till Jessica och umgicks med henne och Mallan, vi har suttit och rpatat om allt möjligt och spelat lite kort. Sen innan jag for hem har jag även hunnit vara lite hundvakt sen kom jag väl hem kring 11. Nu hade jag tänkt borsta tänderna sen sova, var egentligen meningen att jag skulle upp tidigt och skjutsa mamma till jobbet men hon skulle komma förbi hemma kring halv 12 så då kan jag skjutsa in hon och ta bilen till ams då, skönt! Vill visserligen inte till ams för det är så grymt tråkigt och jag tycker aldrig jag gör så mycket vettigt där, men skönt att jag får sova lite längre än till 7.

Men på tal om hundar kom jag ikväll fram till att det var längesen jag träffade fam Ermebring/Lindkvist så jag måste nog ringa till Linnea imorgon och höra om hon är hemma så jag kan passa på att hälsa på då jag är i stan.

Kommentarer
Postat av: lea

attans att jag inte visste det för då hade jag farit=(

2009-05-12 @ 00:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0