Kvällen

Det började med att jag for till Jessica där hon, Rebbi, Öhman, Ville och Jimmy var. Vi satt där och efter ett tag kom även Tom och gjorde oss sällskap. Senare begav vi oss till Anna dit även Johan kom. Vi satt och surrade lite, jag passade på att se Greys och sen var kvällen över, men jag kände inte för att sova så jag ringde Öhman och föreslog att vi skulle se en film och självklart var han på.
Det var meningen att vi skulle se Pans labyrint men den verkade lite konstig så han övertalade mig att se Da vinci koden. Jag kände inte för att se det för jag har inte fått för mig att den är så intressant och den är 3 timmar lång men det blev iaf den och glad är jag för det nu, den var ju skit bra så nu måste jag och se änglar och demoner på bio ;) Det enda tråkiga var att mitt sällskap sov över 2 timmar av filmen, men sånt som händer.

Nu ska jag lägga mig i min säng och fortsätta smsa lite och sen sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0