Kramas

Idag då jag kom upp till Linnea möttes jag av en glad hund, nog blir hon ju alltid glad då det kommer folk men det brukar gå över ganska fort då det är jag, men idag var hon extra glad. Sen då jag låg i soffan hoppade hon upp och la sig först ovanför mitt huvud med hennes, och hon hade en tass om min hals, och sen flyttade hon ner lite så hon hade sitt huvud på min kind, värsta mys!
Sen hoppade hon ner och busade lite för att sen hoppa upp och lägga sig i hålet där jag hade vikt knäna, och sen då jag skulle fara fick jag massa pussar. Värsta söt!

Sen gick jag förbi mamma, hämtade nyckeln till bilen för att sen möta upp Sanna och Tina på Röda Lyktan för att luncha, blev en grillad panini. For även förbi ica och köpte lite grejs, bland annat en tidning som jag ska läsa nu.
Ikväll blir det stan en snabbis sen får jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0