Klippt och skuret

Ikväll har jag varit hos Susanne och färgat håret och klippt mig. Färgen var visserligen samma färg som jag hade fast ett annat märke men ja ville göra om det eftersom att slingorna lyste igenom färgen jag hade, men nu är det bra så jag ska nog byta bort mitt märke som jag alltid annars kör med. Sen blev det klippning, fast vi toppade det bara litegranna sen ska vi nog toppa om det lite mer efter jag gått balen. Hon tyckte även att mitt hår såg bra ut så det hjälper verkligen att klippa sig oftare.
Sen så medans hon fönade mitt hår kom jag på att jag skulle köpa en bra hårfön för mina födelsedagspengar så har jag iaf spenderat en del av dom på något vettigt, så jag berättade det men då hade jag så tur att hon har nyss köpt en ny och hade två andra så jag fick en av hennes andra. För våran hårfön är inte så bra, enligt mig iaf, men mamma tycker inte att vi behöver köpa en ny men det kan ju bero på att hon har så kort hår så hon märker ändå ingen skillnad :P

Efter det skjutsade Dennis hem mig medans han övningskörde och nu är jag hemma, är trött så jag hade tänkt lägga mig i sängen och kolla lite i buffe tidningen vi fick idag och se om dom har något gott recept som man måste pröva. Hade även tänkt kolla i min nya hmkatalog om dom har något intressant.

Imorgon blir det nog stan för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0