Ingen tid

Näe idag har jag inte alls haft tid att sitta framför datorn. Efter jag vaknat så for jag till Erik och solade med han, Jossan och Ante. Då jag sa till mamma att jag skulle fara sa hon "men får du verkligen köra?" tur att jag skulle cykla så hon slapp oroa sig för det ;P

Vi har då legat ute och solat, sen for vi till stan och åt en glass och sen tillbaka till Erik. Hann även ta en pn där kring 4 till 6. Sen blev det att duscha och kring halv 8 kom dom och hämtade upp mig och då for vi fyra och såg film hos Plupp. Filmen var dock inte alls bra, så nästa gång får inte Jossan välja iaf.
Imorgon blir det att sola om det är finväder, tror jag ska fara till min moster isåfall :)

Kommentarer
Postat av: jossan

jag påstod aldrig att jag var bra på att välja filmer ;)

2009-06-01 @ 07:03:20
URL: http://jossesandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0