Härlig dag

Har just kommit hem från Ida, och nu vet jag vilken väg jag alltid ska cykla då jag ska dit :P Jag cyklade grisberget vägen påvägen dit och den tog typ 25 min, och nu på hemvägen tog jag en annan och den tog bara en kvart, det kanske tar lite längre på dit vägen, man vet ju aldrig med alla uppförs och nerförs men jag tror ändå den går fortare.

Har varit ute hela dagen, från 11 tills nu, förutom då jag var inne och åt lunch och dagen har varit hur härlig som helst. Nu hade jag tänkt ta tag i damsugningen och städa upp lite annat också, men sånt som måste göras, jag har ju ändå haft turen att kunna vara ute hela dagen.
Måste även börja göra nån sorts middag, hade varit gott med en kyckligsallad från subland men det är för långt för att cykla dit nu då jag just kommit hem, och vi har inte dom rätta ingredienserna hemma så jag får leta upp någon annat som lockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0