Greys

Ida kom hit då dom var klara eftersom det var massa folk hos dom så först såg vi lite Greys, hon ville visserligen inte se och försökte att göra annat men hon föll för det ändå, och jag höll nästan på att börja gråta i slutet då dom gifte sig, jag blev så lycklig. Men sen vi bestämde oss för att ändå fara till statoil och köpa lite godis för att sen fara hem till dom. Vi satte oss i deras säng och surrade, bland annat om sängbredder ;P haha, jag var säker på att min var större, men då mätte vi deras och jag ringde hem så mamma fick mäta min och madrasserna var lika stora. Men vi kom fram till att det har nog att göra med att jag har sängram och dom har ju som bara bakom huvudet, så deras ser som avlång ut också.
Sen fick jag hon att ringa Jessica Andersson för att höra lite hur hon jobbade, men hon jobbade inte dagarna jag ska gå intro vilket var synd, men hon jobbar på lördagen då jag börjar på riktigt och det var bra. Skönt att ha någon som man känner där. Sen så fick jag även veta att då jag går över till blå gör hon också det, jag trodde hon skulle gå till gul men icke det. Så det kändes bra det, synd bara att Jessica W alltid har tvärsom som mig :P

Sen for jag iaf hem och nu ligger jag i sängen och väntar på CSI.

Det ska väl inte precis vara toppväder imorgon men bara det är lite sol så kan jag ändå ta min cykeltur som jag hade tänkt ta i tisdags. Lite moln har väl aldrig skadat, men jag hoppas självklart på strålande sol men det tror jag inte kommer hända. Får vänta tills helgen.

Sen så har jag inte hunnit ta några bilder ikväll så det får komma imorgon, om inte huset har blåst bort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0