Geting #7

Jodå, han satt nyss i köksfönstret. Vet inte om han skyndade sig in medans jag sprang ut med soperna eller om dom har någonstans där dom kan komma sig in utan att dörren är öppen.
Men idag då jag satt och solade upptäckte jag att en kröp in under taket bredvid mitt fönster, det är visserligen inte där dom tar sig in men jag ska be mamma he sånt där medel där så dom dör, för jag vill inte ha dom i närheten av mig!

Sitter även med mina mördarskor på mig, men ja tror nästan dom har gått ut sig lite, eller så är det bara för att dom satt bättre idag för att jag har nylonstrumpor på mig. Dom gled på mycket bättre då jag hade dom än då jag hade utan så om dom inte har blivit tillräckligt bra till balen får man väl köpa ett par strumpbyxor och ha det, även fast jag inte hade tänkt ha det. Men har man bara hudfärgade så det inte syns så ska det nog gå bra ändå.

Jag skulle vela ha något att göra, orkar inte cykla nu eftersom det blev bara sämre och sämre väder, och det blåser lite så det får va. Men om det blir sol ikväll igen så kanske man kan cykla en sväng då istället. Får väl leta reda på något annat att göra nu helt enkelt, även fast det inte finns så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0