Gårdagen

Hann inte blogga något igår eftersom jag inte kom hem något mer. For iaf på middag där det bjöds på god mat och fika, och där blev vi hela kvällen. Då jag skulle skjutsa hem alla gick det ju som det gick och då vi väl var där var jag då så trött så då sov jag över. Imorse gick jag upp och for till träningen, har även hunnit varit på ica och coop efter det men nu ska jag äta mig en macka och invänta att klockan blir lite mer.
Måste in på coop igen eftersom dom inte har öppnat charken där dom säljer skinka då jag var där sen måste jag även på sys och inhandla lite inför fjällenresan i helgen.
Ikväll blir det så att jag far upp sen ska vi köra i gränsen på lördag och söndag och sen blir det hemresa på söndagen. Måste fundera ut allt jag undrar över och sen ringa pappa så vi kan gå igenom allt, måste ju bland annat ha med mig en dunk för det är slut bensin i skotern så han trodde inte jag skulle ta mig ner till bensinstationen ens ;P Sen ska jag ha med mig lite sommardäck till släpet och lite smått och gott. Men nu väntar mackan, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0