Galen

Har försökt få tag i någon på försäkringskassan 4 gånger idag, men jag får bara nya allternativ av telefonsvararen och tillsist kommer jag till 5 allternativ där inte något stämmer. Att man inte bara kan få välja om man vill prata med någon direkt. Men jag hittade iaf svaret på deras hemsida, eller jag hittade blanketten så jag kan skriva ut den därifrån istället.
Sen ringde jag även byggnads eftersom jag fått för hög avgift av dom så hon skulle skicka ut nya. Det är 3e gången jag ringer dit för det och varje gång säger hon att då måste det vara så att det inte är omkodat så jag ska få lägre men hallå, gör det då? :P Men jag tycker om hon ändå för hon förklarar så bra. Visserligen började hon prata lite om a-kassan och så nu och jag fattade inget, men jag ska ringa dit sen i juni då jag börjar jobba för då blir det en annan avgift och då får hon förklara allt då :P

Nu ska jag göra gröt, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0