Dagen

Det blev lite ändrade planer. Klockan 10 for jag och hämtade upp Öhman och skjutsade in han till skolan samtidigt som jag fick oth avsnitt 21 och 22. Efter det for jag och lämnade bilen till mamma så hon kunde fara på sin visning och medans hon var där gick jag upp till Niklas och Doris.
Låg där och såg lite tv sen 12 gick jag ner till mamma och följde med dom och åt lunch på statt. Då lunchen var slut gick jag upp till Samanta och surrade lite och kollade på hennes balklänning men jag hade inte betalat min parkeringsbiljett så länge så halv 2 blev det att fara igen.

Då jag var påväg hem och stod och skulle svänga vänster mot coop ser jag hur en bil har farit fel och kör i fel fil mot trafiken, det hade kunnat gå dåligt men det gick som tur var bra.

Kom hem nyss så nu ska jag sträck se 3 avsnitt av oth, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0