Cykel

Eftersom det inte blev så mycket cyklande idag så bestämde jag mig för att ta en cykeltur ikväll. Jag cyklade in till stan och for först förbi fam Ermebring/Lindkvist och skulle hämta oth där, och till min stora fasa upptäckte jag att det nyaste var nummer 23 och jag har inte sett 21 och 22, så då blev jag då deppad. Sen for jag till Emma och vi satt och surrade ett tag, ska även dit imorgon och sola lite på hennes balkong :P
Då jag skulle fara hem kom jag på att Ida och Tomas höll på att flytta in så jag var bara tvungen fara förbi där och se också, och dom har det så fint! Blir lite avis. Där var även Öhman så jag har lite halvt tvingat han att fixa 21 och 22 så imorgon blir det att se alla 3, jag längtar!
Men nu ska jag gå och ta mig en macka, man blir lite hungrig av allt cyklade. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0