Bra dag

Även fast pappa ringde och väckte mig imorse och jag har varit på ams så blev det här en riktigt bra dag. Precis innan jag skulle fara till ams kom jag på att jag hade solbrillorna inne så jag skulle springa in och hämta dom och då upptäckte jag även att min mobil låg och ringde på sängen så hade jag inte sprungit in för brillorna hade jag glömt mobilen och missat samtalet. För det var inte vilket samtal som helst, det var Annbritt från roknäsgården som frågade om jag var ledig för sommaren så nu har jag fått jobb där, börjar kring den 15 juni men sen vet jag inte så mycket mer för schemat var inte klart eller något. Men jag är glad ;)

Efter ams for jag iaf förbi mamma och sen skulle jag gå upp till björnen och höra om dom kan kolla upp vad jag har för nå under näsan, det är som nå utslag eller nå och dom försvinner inte men självklart hade dom stängt 12 idag så jag missade dom. Så jag for förbi Ida och Tommy ett tag istället.

Nu ska jag gå ut och städa bilen invädigt, känns som en bra gärning att göra då man är på bra humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0