Bra dag

Jessica ringde mig kring halv 2 då jag hade tagit mig en liten vila och frågade om posten hade kommit för hon hade fått sitt, så jag sprang ut och kolla och självklart var det där. Så nu har vi legat och diskuterat hur vi jobbar och när vi jobbar tillsammans och jag kan berätta att det blev inte mycket. Enda vi jobbar tillsammans är då någon av oss har delad tur eller c-tur, annars går vi om varandra hela tiden :P Men jag är iaf väldigt nöjd med mitt schema.
Jag jobbar lördag och söndag midsommarhelgen, vilket innebär ob hela lördagen, och då jobbar jag även delad. Sen är jag ledig från 3-12 juli, alltså är jag ledig under beach party vilket jag tror kan bli en bra helg, och sist men inte minst jobbar jag till 4 på pdol fredagen och sen är jag ledig lördag och söndag, kunde nog inte bli bättre för mig. Gör inget att jag missar torsdagen, så det är väl bara att köpa biljett snart då.

Har även pratat med Regina om att vi ska fara på vikarie introduktionerna tillsammans som dom har om lyftteknik och löner och allt. Jag var visserligen där förra året, iaf på en av dagarna och jag tror inte jag egentligen behöver fara i år också, men eftersom jag ändå får betalt för det och jag blir ju inte själv och jag missar inge skola eller något så kan det vara lika bra att fara dit och friska upp minnet.

Roknäsgården har även bjudit in alla vikarier på middag nu i början av juni, mest för att man ska träffa varandra och så tror jag det är, men dom ska gå igenom lite med alla nya vikarier också så har även ringt och sagt att jag ska komma till det.

Medans jag pratade med Jessica fick jag även sms av Ida L som ska till lif ikväll och tänkte att vi skulle pröva min balfrisyr, så nu ska jag snart börja skriva ut bilderna jag har på datorn. Jag har visat hon en frisyr jag hade tänkt men jag har lite andra bilder också som reserv, måste ju kolla hur länge allt tar och sånt. Men det kan även bli en svinrygg.

Så då mamma kommer hem ska jag fara och lämna in pappas dator och sen är det nog bara att bege sig till frissan, kommer vara hur skönt som helst att sitta där medans hon är och pillar i håret ;D

Menmen, nu ska jag invänta Ev som ska hämta sin väska, skriva in alla jobbdagar i min kalender och sen ska jag duscha, verkar ju inte bli några mer soltimmar för mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0